neděle 5. června 2016

Přečteno za Květen 2016

Květen byl pro mě náročnější na čtení a tak jsem stihla vlastně jen 2 a půl knihy.
První kniha byla Kleopatra od Stacy Schiff, kterou jsem ale nedokázala dočíst. Důvody si můžete přečíst zde Nedočtená - odložená Kleopatra .
Druhou knížkou byl můj historicky první recenzáček od  nakladatelství Portál Nietzsche v Nice. Kniha to byla zajímavá a více se o ní z mého pohledu dozvíte tady Nietzsche V Nice .
Poslední knihu, kterou jsem začala pořádně číst až na samém konci měsíce byla Mladý Mesiáš, kterou jsem vyhrála v recenzním konkurzu u Knihy Dobrovský . Příběh hezký, čtivý se spoustou nových informací. Dočetla jsem ho až na začátku června. Recenze k nahlédnutí zde  Mladý Mesiáš .
A proč vlastně tak málo knih? Čtu většinou po večerech v posteli a občas, když mi to chvilka dovolí, tak i v práci a tentokrát jsem toho klidu měla pomálu. Na čtení jsem se tolik nesoustředila a nebo večer upadala do komatu. Také jsem podlehla kouzlu filmové série marvelovských hrdinů a prostě vypínala myšlení u sledování filmů. Asi jsem to vážně potřebovala. Už v sobě zase cítím hlad po písmenkách.

2 komentáře:

  1. Vsechny knizky vypadaji moc pekne, ale osobne by me lakala asi jen ta nedoctena Kleopatra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Děkuji za názor. Pokud máš o knihu zájem, ráda ti jí přenechám třeba za jinou knihu. Tedy pokud máš zájem. Jinak hezký den přeji.

      Vymazat