čtvrtek 30. června 2016

Recenze Hodinová manželka Eva - Petra Nachtmanová

Hodinová manželka Eva

Humorný společenský román o podnikavé ženě, líném bratrovi a záhadném nápadníkovi.

Eva se úspěšně rozvedla, koupila domek na vesnici a založila vlastní firmu. Poklidný průběh dosavadních životních změn naruší bratr Oldřich. Nastěhuje se k ní se psem a želvou. Žena ho vyhodila a Evě je brzy jasné, proč. Musí se stále unaveného bratra zbavit, jinak ji přivede do hrobu! A v hrobě se skutečně ocitne dřív, než se naděje... V té době však Evin život nekončí, teprve se pořádně roztáčí!
Žánr:
RományLiteratura česká
Rok vydání:, 1. vydání originálu: 2015
Počet stran:176
Nakladatelství:Pohodky
Vazba knihy:vázaná
ISBN:978-80-87805-14-5

Příběh Evy Mazancové, jejího líného bratra Oldy, tajemného Jana Vožumberka a svérázných obyvatel malé vesničky Velké Houseny. I tak by se dalo mluvit ve zkratce o této knize. Jenže to by nesměla být hodinová manželka, byť si mnozí pod tímhle přestavují i něco jiného než jen úklidové a jiné domácí práce. Veselé příhody z jejího života. O záchraně Oldy ze stereotypu a hlavně seznámení s osudem na místním hřbitově, kde měla původně jen strašit děti.

Na knihu jsem se těšila. Sama jsem se nedávno po letech vrátila na vesnici, kde stále ještě rekonstruujeme nás baráček. Že mě ale chytne hned po prvních stránkách tak, že bych jí dokázala přelouskat během noci, jsem vážně netušila. Nakonec jsem jí dala během jednoho večera a druhou půlku další den. Od samého začátku jsem se bavila vtipnými hláškami hlavní hrdinky a a jejími zážitky z úklidu, kdy si její služby občas pletli s těmi erotickými. Její seznámení na hřbitově hned se dvěma muži, kdy se z jednoho vyklubal místní lovec žen a druhý v ní zanechal pocit, jestli se jí třeba nakonec nezdál. Soucítila jsem s ní v jejím boji o nápravu jejího bratra Oldy, který byl neskutečný flákač a jak na něj nakonec vyzrála a díky tomu mu zachránila rodinný život,
Prostě veselé čtení pro tyhle teplé letní dny jak dělané.

Knize dávám 5 hvězdiček z 5.

PS - Knihu mám i s věnováním samotné autorky, která mi jí poslala i s její další knihou a já jí tímto ještě jednou moc děkuji za skvělé čtení a věnování. Moc si toho vážím.