sobota 9. července 2016

Recenze Svůdkyně s modrým nebem nad hlavou - Petra Nachtmanová

Svůdkyně s modrým nebem nad hlavou

Humorný román o hledání životních lásek, o přírodních nástrahách a mužských (ne)dokonalostech. Simona nedávno opustila přítele, protože dál nehodlala trávit čas v nebezpečně vyzdobené ložnici. Jelena se už několik let věnuje raději své úspěšné cukrárně a vyrábění dortů než zkoumání opačného pohlaví. Poslední zkušenost ji totiž málem stála život, když se miláčkovi snažila splnit náročné tužby. Zanedlouho se Simona znovu zamiluje. Její láska vyprovokuje Jelenu k činům – také se chce zamilovat. A ne jen tak do někoho! Hodlá však svého budoucího muže pořádně prozkoumat dřív, než jí přichystá nějaké nemilé odhalení. Kvůli tomu je ochotna prolézat hluboké lesy, křoviska, šlapat desítky kilometrů po svých, přespávat pod převisy a vybírat ideála mezi nefalšovanými vyznavači ohňů. A Simona nesmí u ničeho chybět!méně textu
Žánr:
RományPro ženyLiteratura česká
Rok vydání:
Počet stran:176
Nakladatelství:Taťána Kubátová - Petunky
Vazba knihy:vázaná
ISBN:978-80-87805-18-3



Příběh o hledání lásky i její ztráty. O trampingu, který si někteří berou po svém. Simona se rozejde  s přítelem, který je až moc vášnivý myslivec a jí se to začíná zajídat. Její kamarádka Jelena, která vlastní cukrárnu má podobný problém. Po ztroskotaném vztahu nemůže najít stále toho pravého. Když se tedy Simona seznámí s trampem Ronym, rozhodne se, že si zkusí najít novou lásku a využije k tomu Simoniny známosti z trampování. Tím se roztočí kolotoč humorných situací, kde možná na konci čeká láska...


Toto je druhá kniha od autorky Petry Nachtmanové a ne že bych byla vyloženě zklamaná, ale po tom co jsem četla nejprve její knihu Hodinová manželka Eva , jsem lehce na rozpacích. Příběh se mi jako takový líbil. Připomněl mi trampy, které jsem před lety absolvovala a i to, jak se má kamarádka sbalila stylem velká těžká sportovní taška a tu jsme pak tahaly po Jizerkách. Čihadla jsou v tomhle opravdu nezapomenutelná. Ale zpět ke knize.
Nevím proč, ale hlavní hrdinka Simona mi nepřišla tak sympatická jako její nejlepší kamarádka Jelena a nakonec i Bažina. Kdyby byl příběh celý postavený na Jeleně a její neznalosti z trampování, byla by kniha asi i veselejší, ale to jen můj názor. Četlo se to dobře. Člověk se i zasmál, ale prostě to nebylo ono. 

Knihu hodnotím 3 hvězdičkami z 5.

Za poskytnutí knihy děkuji její autorce Petře Nachtmanové, která mi knihu poskytla i s krásným věnováním a i s její druhou knihou Hodinová manželka Eva. 


Knihu si můžete koupit zde Svůdkyně s modrým nebem nad hlavou

Žádné komentáře:

Okomentovat