čtvrtek 10. listopadu 2016

Rozbalovačka Manolito na cestách

Na tuhle knihu jsem úplně zapomněla. Když mi ji před chvilkou předávala balíkářka, tak jsem si uvědomila, že by to měla být ona a po otevření a prvním náhledu jsem to už věděla na 100%.




Přišlo mi pokračování Manolita od Omegy. Moje druhé setkání s tím brýlatým rozumbradou a jeho báječnou rodinou. Už si fakt budu muset pořídit i ty předešlé díly.




Manolito na cestách

Manolito se k nám vrací již v pátém dílu originální a zábavné série o španělském chlapečkovi z Madridu.

Všechno to začalo, když tatínek Manolo vyslovil onu magickou větu: „Manolito pojede se mnou. Zabal mu do mojí tašky tři spodky a tři trička, víc nepotřebuje.“

A tentokrát to bude opravdu jízda se vším všudy, Manolito pozná svět za hranicemi Carabanchelu: bude totiž vyprávět o jedné nezapomenutelné cestě po španělských silnicích. Nechte se překvapit: Jaký vlastně doopravdy je tatínek Manolo? Je Marcial opravdu padouch? Vycpou snad Manolitova dědečka Nicoláse? Vážně se Manolito dorozumí s kamiónem? A jak to nakonec bylo s tím pracím práškem?

Ani v pátém díle vás Manolito nezklame a svým originálním smyslem pro humor vám určitě zlepší náladu. 


Žádné komentáře:

Okomentovat