sobota 26. listopadu 2016

Výhra a dárek k narozeninám

Vyhrála jsem knihu a další dostala jako dárek k narozeninám.Každá potěšila svým způsobem a já jsem za ně moc ráda.
Výhra byla kniha Vypravěč - Vlastní životopis od Fredericka Forsytha. Jeho knihy mám ráda a bude zajímavé přečíst o tom, jak žil a kde bere tolik inspirace pro své psaní.
Dárek byl od známé a bylo to moc příjemné a nečekané překvapení. Dostala jsem knihu Dům ozvěn od Barbary Erskinové. Tu jsem ještě nečetla, ačkoliv mám i další její knihu Oheň je tvým osudem.

Vypravěč: Vlastní životopis

"Během svého života jsem těsně unikl hněvu obchodníka se zbraněmi v Hamburku, za občanské války v Nigérii na mě střílel MiG a ocitl jsem se uprostřed krvavého převratu v Guineji-Bissau. Zatkla mě Stasi, postarali se o mě Izraelci, IRA mě přiměla ke spěšnému přesunu z Irska do Anglie a jistá přitažlivá agentka československé tajné policie - její počínání bylo zkrátka trochu intimnější. A to je jenom začátek," říká Frederick Forsyth, světoznámý autor špionážních románů, který proslul především legendárním Dnem pro Šakala, o knize, jejímž je autorem i hlavním hrdinou. A dodává: "Tohle všechno jsem zažil na vlastní kůži. Přesto jako bych celou dobu stál stranou." 






Dům ozvěn

Veliký starodávný dům na anglickém venkově získala Joss Grantová dědictvím po matce, kterou nikdy nepoznala. Když se pak s manželem a malým synkem do bývalého rodinného sídla přistěhují, začnou se dít záhadné věci. Vylekaná Joss postupně odhaluje dávná tajemství historie rodu, na němž ulpělo prokletí, a snaží se ochránit svou rozrůstající se rodinu i přátele. Reálný svět, zalidněný sympatickými postavami, je v příběhu konfrontován s temnou středověkou minulostí. 



Žádné komentáře:

Okomentovat