čtvrtek 19. ledna 2017

Rozbalovačka - Katalog KK 1/2017

Před chvilkou jsem přišla z té ladovské zimy a jsem pěkně promrzlá. Naštěstí jsem měla jeden velký důvod vystrkovat nos z teploučka domova. Krom toho, že jsem odvedla dceru do školy, tak jsem rovnou spěchala do zásilkovny pro novou várku písmenek.
Tentokrát jsem vybírala z nového katalogu dva KK výhodné setíky knih, po kterých pokukuji už dlouho. Nebudu chodit kolem horké kaše a zde jsou.






První set jsou knihy od Marka Watsona. Na ně koukám už skoro rok a už několikrát jsem je měla v košíku a pak je opět nahradila jinými. Nakonec mě k jejich koupi přesvědčila i jedna slečna/paní v jedné knižní skupince, že opravdu stojí za to. Tak je tedy mám konečně doma.


Pouto

Dominic Kitchen je svatební fotograf. Od počátku své úspěšné kariéry zachycuje ženicha a nevěstu v nejšťastnějších okamžicích jejich života, kdy uzavírají svazek, o němž doufají, že potrvá navždy. Přitom jemu samému není pomoci, protože se naopak nedokáže vymanit z pouta k ženě, která by pro něj měla být za všech okolností tabu…

Jedenáct

JEDEN OKAMŽIK – JEDENÁCT ŽIVOTŮ – BEZPOČET DŮSLEDKŮ Xavier Ireland utíká před minulostí a snaží se nezasahovat nikomu do života. Skrývá se za svou prací nočního rozhlasového moderátora, při níž ovšem paradoxně radí nespavcům, co si mají počít se svými problémy, a urputně se vyhýbá svým sousedům i novým vztahům. Přesto jeho čin, nebo spíš to, co neudělá, spustí řetězec událostí, které ovlivní životy jedenácti lidí. Navíc mu do jeho staromládeneckého bytu vpadne Pippa a obrátí všechno kolem doslova vzhůru nohama…



Druhý je komplet serie Thunder Point. Na knihy jsem narazila náhodou v nějakém malém reklamním letáčku, kde zaujali nejprve svými krásnými obálkami a pak také obsahem. Ty prostě musím mít, blesklo mi hlavou. Jenže v té době jsem objevila serii o amiších Střípky ticha, dokoupení serie a tak jsem si řekla, že tohle počká. Když jsem pak doma prolistovala nový katalog KK  a uviděla v něm tyhle knihy, tak bylo rozhodnuto.

Městečko Thunder Point

Do městečka Thunder Point na skalnatém oregonském pobřeží přijíždí věčný tulák Hank Cooper, aby zjistil, jak zemřel jeho přítel, se kterým před lety sloužil v armádě. Cooper se nikdy neusadil a na malebném místě se chce zdržet jen pár dnů. Brzy ale zjistí, že mu přítel odkázal celý svůj majetek včetně rozsáhlých pozemků a překrásné pláže. Zachovalou původní krajinu místní milují, developeři ji však považují za zlatý důl. Cooper najednou zjišťuje, že má osud Thunder Pointu i jeho obyvatel ve svých rukou. A pomalu propadá nejen kouzlu městečka a přírody, ale i kouzlu Sáry Dupreové, překrásné ženy s velice komplikovaným osudem. Cooper si musí vybrat mezi svým starým životem a místem plným nových možností – místem, které by se mohlo stát jeho domovem.

Šerif z Thunder Pointu

Zástupce šerifa Mac McCain dohlíží na městečko Thunder Point i na své tři děti, které vychovává sám. Konečně se ale zdá, že i on našel štěstí po boku dlouholeté kamarádky Giny Jamesové, se kterou zatím sdílel jen radosti i strasti při výchově jejich stejně starých dospívajících dcer. Oba teď zaplavila nečekaná láska a cítí se znovu jako teenageři – najednou se jeden druhého nedokáží nabažit. Zažívají chvíle dosud nepoznaného štěstí, když se jejich životy obrátí vzhůru nohama. A nejenom jim. V městečku se nečekaně objeví Macova bývalá manželka, Ginina dcera Ashley prožívá vážnou citovou krizi a jejich dobří přátelé Sára a Cooper musí řešit pracovní i soukromá dramata. Mac a Gina vědí, že jsou stvoření jeden pro druhého, dokáže je ale jejich láska přenést přes všechny překážky?



2 komentáře:

  1. Jé, knihy od Marka mám strašně ráda a obě mě neskutečně bavily a rozhodně si je přečtu ještě jednou! Parádní výběr! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu :-) O to se na ně těším víc :-)

      Vymazat