neděle 9. dubna 2017

Dnes má oáza 1.narozeniny


Dnes je to přesně rok, co jsem se rozhodla založit si blog
Byla to pro mě výzva a taky pokus, jestli mě to bude bavit a jak mi půjde psaní. Moje první krůčky byli nesmělé a lehce váhavé, ale postupně, hlavně díky Vám moji milí čtenáři a přátelé, jsem vybudovala tenhle blog.  A já vám chci za tuhle přízeň poděkovat a oslavit to s Vámi.
V týdnu čekejte celkové shrnutí celé mé práce za ten rok s Vámi. Ohlédneme se trochu do historie a já vám zde představím ty pro mě nej knihy - nejlepší a nejhorší. Bude taky SOUTĚŽ jako poděkování Vám. 
To je tak vše při nedělním ránu a já Vám ještě jednou moc děkuji. Jste báječní a bez Vás by oáza nebyla tou oázou, jakou se snaží být. 

Vaše Medvědářka Medvědí

24 komentářů:

  1. gratuluji a preji mnoho dalsich let :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vsechno nejlepsi k blogovym narozeninam. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji, první rok je pěkné číslo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k narozeninám a ať se dál skvěle daří :)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji k 1.výročí a jen tak dál...

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné narozeniny a jelikož do plnoletosti ještě nějaký ten rok chybí, tak přeji hromadou čtenářů a spousty úžasných knih k přečtení :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to obrovská gratulace! Přeju Ti mnoho dalších báječných let! Ať Tě čtení a psaní baví :)

    OdpovědětVymazat
  8. Super, první rok za sebou, jen tak dál! Gratuluji a přeji spousty dalších skvělých let s knižním blogem! :o)

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji! A stejně jako ostatní, přeji ti mnoho dalších blogových narozenin. :)
    Můj blog už má skoro dva roky, je hrozné jak to letí... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Jsem ráda, že jsem ten rok přežila :-D

      Vymazat
  10. Gratuluju k prvním narozeninám! :-) A přeju hlavně ať tě neopouští nadšení a chuť do blogování :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. To snad ani ne. Psaní mě bavilo vždy a já to tu beru trochu i jako čtenářský deník pro sebe. Přeci jen už si nepamatuji úplně vše a tady bude bezva přehled.

      Vymazat