čtvrtek 8. června 2017

Rozbalovačka z Knihcentra

Minulý týden mi přišla opět jedna kniha z Knihcentra.cz


Ze seznamu, který byl opět krásně pestrý, jsem měla v hledáčku nakonec dvě knihy. Každá úplně jiná a já nechala na paní Kateřině, která mě má na starost, aby mi z nich některou vybrala.
Vybrala mi 


Slepičí polévka pro duši - O kočkách a lidech

101 hebkých příběhů o malých zázracích, škodolibosti a radosti Kočky. Kolik mají tváří. Umí být hodné, přítulné, k sežrání. Ale dokážou nás také pořádně potrápit. V této úžasné kolekci 101 příběhů, které napsal sám život, je najdete všechny. Určitě i tu vaši. Nebo tu od maminky, od babičky, od sousedů. Některé mají devět životů – jiné životy zachraňují. Některé demolují domovy – díky jiným drží rodiny pohromadě. Z některých šílíme – jiné jsou našimi osobními psychoterapeuty... Jak o nich budete číst, postupně se i na tu svou kočku začnete dívat jinak. Všimnete si, jak je šikovná a pochopíte, co všechno dokáže vycítit! Obzvlášť cenné jsou příběhy kočičích adopcí. Budete se u nich smát, vrtět nechápavě hlavou, nebo dokonce přemáhat dojetí. Děkujeme každému, kdo dokáže opuštěné kočce poskytnout láskyplný domov!



Jsem za tento výběr ráda. V těchto pro mě nelehkých dnech, kdy se mi sype život na hlavu, že se na mě hrnou rány ze všech stran, potřebuji trochu toho uklidnění. Tady je ho dostatek. 


Knihu vydalo nakladatelství PRÁH.




2 komentáře:

  1. To vypadá na pěknou knížku. Děkuji za TIP! Mám tyhle chlupatý potvory doma dvě tak si k nim můžu přidat dalších 101 příběhů, ne? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě. Já mám knihu už přečtenou a pracuji na recenzi pro Knihcentrum. Mohu říct, že stojí za to :-)

      Vymazat