pondělí 12. června 2017

Slepičí polévka pro duši - O kočkách a lidech - Amy Newmarková

Slepičí polévka pro duši - O kočkách a lidech

101 hebkých příběhů o malých zázracích, škodolibosti a radosti Kočky. Kolik mají tváří. Umí být hodné, přítulné, k sežrání. Ale dokážou nás také pořádně potrápit. V této úžasné kolekci 101 příběhů, které napsal sám život, je najdete všechny. Určitě i tu vaši. Nebo tu od maminky, od babičky, od sousedů. Některé mají devět životů – jiné životy zachraňují. Některé demolují domovy – díky jiným drží rodiny pohromadě. Z některých šílíme – jiné jsou našimi osobními psychoterapeuty... Jak o nich budete číst, postupně se i na tu svou kočku začnete dívat jinak. Všimnete si, jak je šikovná a pochopíte, co všechno dokáže vycítit! Obzvlášť cenné jsou příběhy kočičích adopcí. Budete se u nich smát, vrtět nechápavě hlavou, nebo dokonce přemáhat dojetí. Děkujeme každému, kdo dokáže opuštěné kočce poskytnout láskyplný domov!



Kočičí příběhy ze života, které vás rozesmějí, dojmou i rozpláčí. Příběhy o hravosti, přítulnosti, ale i škodolibé radosti. Příběhy s měkoučkým kožíškem a tichým vrněním, ale i pěkně ostrými drápky.



Když jsem dostala příležitost přečíst si knížku Slepičí polévka pro duši – O kočkách a lidech, věděla jsem, že se mi bude líbit. Jsem milovník koček. Sama doma mám roční nalezeňkyni Kačenku. Už od začátku ke mně velice přilnula a je velkým mazlíkem celé rodiny.
Tahle kniha je plná příběhů o zachráněných kočičkách. O tom, jak umí být něžné a milé, aby vzápětí ukázaly tu svou škodolibou tvářičku za maskou nevinnosti. Jak umí soucítit s druhými a pomoci jim, když ony samy nemůžou. Jsou vám společníky do nepohody, ale hlavně velká klubíčka lásky.

Kočka je mnohem inteligentnější, než si lidé myslí – dovede se naučit jakékoliv nepravosti.
Mark Twain


Více o recenzi a co na knihu říkám naleznete zde na stránkáchKnihcentrum.cz - Slepičí polévka pro duši - O kočkách a lidech.

Knihu vydalo nakladatelství PRÁH.



Za knihu velice děkuji Knihcentrum.cz, která mi jí poskytla na přečtení. 


Žádné komentáře:

Okomentovat